برای ثبت سفارش تراشکاری با کلیک بر روی هر کدام از دکمه های زیر به بخش مربوطه منتقل می شوید، ما بیشتر اوقات پاسخگو هستیم.

تماس پیامک تلگرام واتساپ

ثبت سفارش تراشکاری

با پر کردن فرم زیر می توانید درخواست و سفارش تراشکاری خود را ثبت کنید تا ما با شما تماس بگیریم.

    بعداز اینکه راه های سفارش کار تراشکاری در تراشکاری محمد درزی را برایتان قرار دادیم، در ادامه قصد داریم به نکات و مواردی که باید در سفارش تراشکاری آنلاین یا سفارش تراشکاری حضوری توجه داشته باشید بپردازیم، با ما همراه باشید.

    سفارش تراشکاری

    خدمات و کار ها در تراشکاری شامل طیف بسیار گسترده ای از کار های مختلف می شود، از تعمیرات قطعات و ماشین آلات گرفته تا تولید قطعات و سری تراشی و… که همگی جزوی از خدمات حوزه تراشکاری می شوند.

    وقتی قصد داشته باشید در مورد یکی از این ها با یک تراشکاری همکاری کنید در واقع قصد ثبت سفارش تراشکاری دارید، نکاتی را بهتر است در مورد سفارش تراشکاری رعایت کنید، در ادامه به این نکات می پردازیم.

    نکات سفارش تراشکاری

    1. نیازمندی های خودتان را مشخص کنید: ابتدا باید نیازمندی‌ ها و مشخصات دقیق قطعه و کار تان را مشخص کنید، بهتر است ابعاد، شکل، جنس، دقت و ویژگی‌ های فنی مورد نیاز را تعیین کنید؛ هرچقدر نیازمندی‌ ها دقیق‌ تر و کامل‌ تر باشند، احتمال تولید قطعه دقیق‌تر و مطابق با انتظارات شما بیشتر می‌شود.
    2. انتخاب مواد مناسب: بسته به نوع قطعه و طریقه کاربرد آن، جنس و مواد مناسب را انتخاب کنید؛ فولاد، آلومینیوم، برنج از جمله مواد معمول در تراشکاری هستند که هر کدام در زمینه ی منحصر به فردی مورد استفاده قرار می گیرند.
    3. انتخاب ابزارها و دستگاه‌ها: برای تراشکاری قطعه، نیاز به ابزار ها و دستگاه‌ های مناسب است، انتخاب ابزار های دقیق و با کیفیت و دستگاه‌ های پیشرفته و مجهز به فناوری‌های نوین باعث بهبود کیفیت و دقت تراشکاری می‌شود، برای مثال با در نظر گرفتن هزینه و زمان باید بین تراشکاری منوال و تراشکاری cnc یک مورد را انتخاب کنید.

    سفارش قطعه تراشکاری

    در سفارش قطعه تراشکاری مواردی را در پیش دارید که می بایست بین آن ها یکی را انتخاب کنید، این که قصد دارید سفارش قطعه سازی خود را به یک تراشکار با دستگاه تراش دستی بدهید و یا یک تراشکار cnc، در این بخش به تفاوت ها، مزایا و معایب هر کدام از این تراشکاری ها برای سفارش قطعه سازی و سفارش کار تراشکاری می پردازیم.

    سفارش تراشکاری

    تراشکاری با دستگاه تراش دستی

    تراشکاری با دستگاه تراش دستی به معنای تراش قطعات با استفاده از دستگاه تراشکاری با کمک انسان است؛ در این روش، تراشکار با استفاده از ابزارهای دستی مانند ماشین تراش، الماس برش ها، مته ها و… قطعات را شکل می‌ دهد.

    مزایای تراشکاری دستی:
    • هزینه کمتر: اگر سفارش سری تراشی یا سفارش قطعه تراشکاری دارید و هزینه ی کمتر برای شما مهم است، بهتر است از تراشکاری دستی برای سفارش قطعات خودتان استفاده کنید، چرا که مقرون به صرفه تر هستند و از هزینه بالا تر صرفه جویی می کنند.
    • انعطاف پذیری بالا: یکی دیگر از مزایای کار با تراشکاری دستی این است که انعطاف پذیری بیشتری را در اختیار دارید، به این معنی که می توانید آزادانه تر خواسته های تان را در اختیار تراشکار قرار دهید و در صورت امکان قطعات را بطور ساده تر داشته باشید.
    • امکان کنترل دقیق تر و بیشتر: در تراشکاری دستی می توان در لحظه و بصورت آنی تغییرات را انجام داد و قطعات را آنچه که نیاز است بوجود آورد.

    بعد از بررسی چند مورد از مزایای سفارش سری تراشی با دستگاه تراش دستی، برخی از معایب دستگاه تراش دستی را هم مورد بررسی قرار می دهیم:

    معایب تراشکاری دستی:
    • دقت پایین تر: نمی توانید از تراشکاری دستی، انتظار داشته باشید تا دقتی به اندازه ی CNC داشته باشد، اما اگر سفارش تراشکاری خودتان را به یک تراشکار با تجربه و متخصص بسپرید، میتوانید از حداقل دقت موردنیاز آن مطمئن باشید.
    • محدودیت در کاربرد: اگر سفارش قطعه ی پیچیده و پرکاری را دارید، شاید بهتر باشد تراشکاری دستی را انتخاب نکنید، چرا که زمان و هزینه تولید آن افزایش می یابد و شاید دقت آن هم کاهش بیابد.

    بعد از مورد بررسی قرار دادن مزایای و معایب تراشکاری دستی، گزینه بعدی که تراشکاری CNC است را مورد بررسی قرار خواهیم داد، اگر قصد سفارش سری تراشی قطعات خودرو و قطعات صنعتی و یا هر نوع قطعه ای را دارید، بجز تراشکاری دستی یک گزینه دیگر هم روی میز وجود دارد، در ادامه آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

    سفارش سری تراشی

    تراشکاری با دستگاه تراش cnc

    تراشکاری CNC یک فرآیند تراش با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند با قابلیت برنامه نویسی است؛ در این روش، برنامه‌ های کامپیوتری برای کنترل حرکت دستگاه تراش ایجاد می‌شود؛ برخلاف تراشکاری دستی که توسط انسان انجام می‌ شود تراشکاری CNC به صورت خودکار انجام می‌ شود.

    مزایای تراشکاری cnc:
    • هزینه کمتر: ماشین تراش CNC دقت بسیار بالایی دارند و قادرند عملیات تراش را با دقت بسیار بالا و تکرارپذیری عالی انجام دهند.
    • کارایی بالا: تراشکاری CNC به صورت خودکار انجام می‌ شود، بنابراین نیاز به نظارت مستمر انسان کاهش می‌ یابد و کارایی و بهره‌ وری افزایش می‌ یابد.
    • تولید با تعداد بالا تر: با استفاده از تراشکاری CNC، می‌توان به صورت همزمان قطعات بسیاری را تولید کرد و بهره‌وری تولید را افزایش داد.
    معایب تراشکاری cnc:
    • هزینه بالا تر: هزینه های ابزار ها وماشین آلات در تراشکاری بسیار گران است، به همین دلیل تولید قطعات با استفاده از آن ها هم شامل این گرانی می شود.
    • محدودیت در ابعاد: دستگاه تراش cnc ممکن است برای تولید قطعات با سایز بزرگ تر به خوبی دستگاه تراش دستی نباشد.

    همه ی این مواردی که در مورد هر دو نوع تراشکاری مورد بررسی قرار گرفت، ثابت نیستند و به نسبت هر سفارش تراشکاری قطعه متغیر هستند، همچنین شرایط را باید بررسی کرد و سپس تصمیم گرفت که کدام یک می تواند مقرون به صرفه تر و سریع تر انجام شود.

    نکات مربوط به سفارش تراشکاری

    به طور معمول در بیشتر چیز ها و کار ها نکاتی وجود دارد که می بایست رعایت کنید، اگر قصد دارید به یک مسافرت بروید نیاز است تا برخی نکات را رعایت کنید، اگر قصد یک ملاقات کاری را دارید باز هم می بایست برخی نکات را رعایت کنید.

    نکاتی که باعث می شود تا کارتان بهتر پیش برود، در مورد سفارش تراشکاری هم نکاتی وجود دارد که در بالا تر هم برخی از آن ها را بررسی کردیم.

    بدلیل اینکه اغلب کار هایی که در تراشکاری انجام می شود نیازمند دقت بالایی هستند، بهتر است قبل از هرچیز با یک تراشکار باتجربه و کار درست برای سفارش کار تراشکاری تان ملاقات داشته باشید، حتما مطمئن شوید که در سابقه کاری اش توانسته به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

    دستگاه ها و ماشین آلاتی که تراشکار با آن کار می کند نکته مهم دیگر است، برخی اوقات ممکن است یک تراشکار از نظر دانش و علم تراشکاری عملکرد خوبی داشته باشد، اما ماشین آلاتی که با آن کار می کند نتواند به خوبی دقت مورد نیاز کار شما را تامین کند.

    سفارش تراشکاری

    تراشکاری محمد درزی ( جهان صنعت )

    ما در تراشکاری محمد درزی یا همان تراشکاری جهان صنعت خدمات بسیاری در زمینه تراشکاری ارائه می دهیم بجز خدمات موتوری و قالب سازی و امثال این خدمات؛ بیشتر از 28 سال است که محمد درزی در حوزه تراشکاری فعال است و این تراشکاری توانسته به عنوان یکی از بهترین های تراشکاری در آمل شناخته شود.

    با شرکت ها و معادن بسیاری همکاری داشته و در حال حاضر هم آماده پذیرش پروژه های تراشکاری، سفارش سری تراشی، سفارش قطعه سازی و… است، برای اطلاعات بیشتر بهتر است از طریق راه های ارتباطی ما، خواسته خود را بگویید تا ما با شما تماس بگیریم.